דפים

יום ראשון, 10 במאי 2015

איראן - קטן עלי, דור חדש של חומיינים

מגיע לי ציון לשבח מהרמטכ"ל


יש לנו מכה באזור של חרקים שחורים,אתם מכירים?
יש כאלה שקוראים להם חומיינים,יש כאלה פצפצים,אבל הם השתדרגו,פעם הם היו חומים ומעצבנים,החומים נעלמו ובמקומם הופיעו שחורים ומגעילים,שנמשכים לאור בצורה מטורפת.
הדלקתי את האור בחוץ ופשוט נחילים של הדרעקים האלו הגיעו.
זו נראתה מלחמה אבודה מראש.
בכל זאת לקחתי את הספריי חרקים והכיתי בהם נמרצות,תוך כדי שכל אחד שנופל אני מועך אותו עם הנעל,המתח היה רב,הם כמעט עלו עליי במספרם הרב,אבל לא חייל אמיץ כמוני שהתמודד עם עכרובושים בצבא,ניצחתי,המלחמה הייתה קשה אבל לא לקחתי שבויים,חללים,חללים נפלו להם בקרב.
רבים מול יחיד - ככה עמדתי מולם בגבורה.
אני מצפה לטלפון של הרמטכ"ל לאות הגבורה.



חחחחחחח

8 תגובות:

  1. תשובות
    1. מי השאיר את הקאפס לוק לחוץ, מי?
      המלצה לצל"ש!

      מחק
  2. גיל ומלחמתו בחרקים,
    אני בוודאי אמליץ להעניק לך את אות הגבורה. הבעיה עם החרקים היא שבכל פעם הם עוברים מוטציה כלשהי ונהיים יותר בעייתיים. חזק ואמץ, רשומתך משעשעת !!

    השבמחק
  3. כל הכבוד על המאבק באיתני הטבע...
    הכרתי את הדור הקודם של החומינים, משנות השמונים. אין לי מוזג על איזה חרקים אתה מדבר כעת :-)

    השבמחק
  4. אופס, איך נעלמה התגובה?
    משונה..

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, הנה:
      חחחח....
      באמת סיוט! נראה שהאיראנים יצאו למלחמה ביולוגית בעם היושב בציון ;-)

      סופ"ש רגוע, חבר!

      מחק
  5. בהחלט לא נעים, חפש הדברה אורגנית בשיטת עשה זו בעצמך זה עוזר.
    בהצלחה ולא הצלחתי להירשם באטום?

    השבמחק